سوالات عمومی نحوه ی سفارش

آنلاک فکتوری آیفون

چگونه سفارش بدهم؟

ثبت سفارش نیاز به عضو بودن در سایت ندارند

همکاران میتوانند سفارش ها را مستقیم و از راهای ارتباطی در بخش تماس اقدام نمایند

چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت ها بصورت آنلاین از قسمت تسویه حساب انجام میشوند

چگونه IMEI را پیدا کنم؟

1. با شماره گیری *#06#

2. Settings > General > About > IMEI

3. یا از sim tray دستگاه که این مورد پیشنهاد نمیشود

هرگز IMEI را از روی جعبه اعلام نکنید

دستگاهی که تابحال اکتیو نشده را میشود آنلاک کرد؟

آنلاک دستگاه های اکتیو نشده امکان پذیر است اما برخی کاربران مشکلاتی رو بعضا اعلام کرده اند

در صورت آنلاک نشدن هزینه برمیگردد؟

بلی.

در صورت آنلاک نشدن و ایجاد هر مشکلی در حین آنلاک هزینه به حساب شما باز میگردد

اگر دستگاه شما در دیتابیس اپل آنلاک شده اما مشکل No Service دارید یا به هر دلیلی مشکل اکتیوشن دارید از طریق iTunes اقدام به فعال سازی نمایید

جه مدت طول میکشد تا دستگاه ها آنلاک شد؟

توجه فرمایید مشخصات سرویس ها در بخش سرویس های آنلاک آیفون درج شده است و زمان مورد نظر بدون در نظرگرفتن روزهای تعطیل(شنبه و یکشنبه)

چگونه بفهمم دستگاهم آنلاک شده است؟

در هر زمانی میتوانید از قسمت پیگیری وضعیت سفارش اقدام به بررسی وضعیت آنلاک دستگاه خود بپردازید

همچنین با تماس با شماره پشتیبانی میتوانید از وضعیت سفارش مطلع شوید

بعد از آنلاک چکاری باید انجام دهم؟

مطمین شوید سیم کارت دارای PIN Code نباشد

سیم کارت را در دستگاه قرار دهید اگر آنتن و network مشخص شد شما با موفقیت دستگاه را اکتیو کرده اید

در صورتی که مشکلی به فعال کردن دستگاه از طریق WIFI آیفون شدید از طریق iTunes اقدام به فعال سازی نمایید

روش ۲:

آیفون را به iTunes از طریق کامپیوتر وصل کنید

صبر کنید تا دستگاه شناسایی شود

حالا کابل USB آیفون را قطع کنید و مجدد بعد از ۱۰ ثانیه وصل کنید

سپس دستگاه با موفقیت آنلاک میشود

شرایط سرویس آنلاک جهانی چیست؟

در صورت ریلاک دستگاه هیچ مسولیتی در قبال ما نیست